fredag 16. juli 2010

Japan del IV

Sushi i Ikebukuro:



Sushi vil jeg si var den beste maten jeg smakte i Japan.
Ellers gikk det veldi mye i ris og en del nudler, med tilbehør jeg syns hadde noe merkelige smaker. I matbutikkene var det mye rart, om masse vi ikke kunne gjette oss til hva var en gang. Var ikke akkurat overbegeistret for maten, men det er vel kanskje en vanesak med alle de nye smakene.. Uansett var det spennende å prøve litt nytt! :)

Nedenfor ser du noen bilder fra et Outlet utenfor Tokyo.
Det er visstnok  det største "outlet mall" i Japan.
Masse fine dyre merke butikker. Fikk ikke kjøpt så mye her, men var kjekt å kikke, min favoritt ble de The Body Shop hvor jeg i alle fall kunne bruke litt penger :D







Gotemba Premium Outlets:



1 kommentar:

  1. Japan så megabra ut. Minne for livet :-)) Ellers syns jeg du var tøff som spiste sushi ;-)

    Klem Bente

    SvarSlett